0 items in the shopping cart
  • No products in the cart.

FAQ

AQUÍ TE RESPONEM ALGUNES DE LES PREGUNTES MÉS FREQÜENTS

Gaudeix d’una compra tranquil·la!
Si a la següent relació no trobes la resposta adequada al dubte plantejat, posa’t en contacte amb nosaltres a través de info@artmanya.es o al telèfon d’atenció al client +34 972120105 de dilluns a dissabte de 10 a 14 h. i de 16:30 a 20 h. i et donarem resposta en el termini més curt possible.

Com puc comprar?

És molt senzill, seleccioneu el producte, afegiu-lo al cistell de la compra amb els acabats desitjats, registreu-vos si encara no ho va fer i segueixi tot el procés que li indiqui la nostra pàgina.

Poden comprar-se articles de diverses seccions en una sola comanda?

Encara que procedeixin de diferents seccions es poden agrupar en una sola comanda sempre que l’adreça de lliurament sigui la mateixa per a tots els articles adquirits.

Quines són les formes de pagament que puc seleccionar per fer la compra?

Disposem de 4 modalitats de pagament: transferència bancària, targeta de crèdit (Visa o Mastercard), contrareemborsament (+ 5%), PAYPAL (+ 2%).

Quant triguen a lliurar?

Normalment el termini de lliurament està indicat a sota de cada producte, en la majoria dels casos disposem d’estoc efectuant l’entrega en un termini de 2 a 3 dies laborables. En el cas que l’article aquest fora d’estoc indiquem el termini de lliurament aproximat

Puc tornar la mercaderia un cop recepcionada?

Sí que és possible però sota condicions: llegir les condicions d’ús en l’apartat de postvenda faci click aquí

Que inclouen les despeses d'enviament?

Les despeses d’enviament estàndard inclouen el lliurament a porta, en alguns casos es pot pujar a planta sempre i quan la mercaderia sigui manejable per una sola persona i l’accés sigui per ascensor, en cas contrari cal contractar un servei addicional (consulteu cost) perquè un segon mosso acudeixi ajudar.